Mijn Series +

Misdaad
Miniserie, 300 minuten

ontwikkeld door Sophie Deschênes
met Claudia Ferri, Patrice Godin en Evelyne Brochu

In 1993 was Paloma Hermosa op het hoogtepunt van haar glorie. Als hoofd van een even discrete als effectieve criminele organisatie zorgt deze vrouw van Colombiaanse afkomst voor de doorvoer van cocaïne in Montreal en is daarnaast zeer bedreven in het witwassen van geld. Bijgenaamd de "Meter van het Cali-kartel", zal ze er alles aan doen om voor haar gezin te zorgen. Paloma bevindt zich echter in het vizier van Paul Généreux, een politieman die vastbesloten is haar organisatie neer te halen. Onder leiding van deze integere man zal dit onderzoek naar de georganiseerde misdaad uitgroeien tot een corruptiezaak waarbij ook hooggeplaatste politieagenten betrokken blijken te zijn.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.