Mijn Series +

Delhis Vackraste Händer (2017)

Alternatieve titel: The Most Beautiful Hands of Delhi

Zweden
Komedie / Drama
Miniserie, 176 minuten

ontwikkeld door Gunnar Carlsson en Martin Persson
met Björn Kjellman, Natasha Jayetileke en Joy Sengupta

Göran Borg is 52 jaar, gescheiden, en heeft nauwelijks contact met zijn kinderen. Op dit dieptepunt aangekomen, wordt hij ook nog ontslagen. Hij heeft weinig puf, maar toch laat hij zich door een vriend overhalen om mee te gaan op reis naar India. In India raakt Göran bevriend met Yogi, een textielhandelaar met een af en toe onuitstaanbare, maar gelukkig ook onuitputtelijke dosis optimisme. Yogi komt hem op verzoek van Görans vriend uit het ellendige hotelletje halen waar hij ziek, zwak en misselijk zijn lot ligt te bewenen, terwijl de rest van de reisgroep vrolijk verder trekt. Omdat er op zeker moment sprake is van een prachtige dame, Preeti Malhotra, voor wie Göran meer voelt, stelt hij zijn vertrek naar Zweden uit.

1. The Break Up
  2. The Passion
  3. Reality

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.