Mijn Series +

Promenade - Seizoen 1 (2019-2020)

Nederland
Talkshow / Komedie

ontwikkeld door Diederik Ebbinge
met Diederik Ebbinge, Eva Crutzen en Ton Kas

Al sinds zijn jonge jaren is Diederik Ebbinge een groot bewonderaar van talkshows. Zijn gedrevenheid in combinatie met zijn ervaring als kijker vormden de afgelopen jaren vrijwel dagelijks de inspiratie om een droom na te jagen. Een droom die nu eindelijk verwezenlijkt wordt met zijn eigen Late Night Talkshow Promenade: een journalistiek, opiniërend en informerend programma met analyse, duiding en een unieke mix van meningen.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van depri83
Bij Overig > Overige tv-programma's > Promenade:

Geen hond die er naar kijkt maar ik lig al drie afleveringen in een deuk!
Promenade

Promenade gemist? Kijk op npo3.nl

Verder nog kijkers?

Jep. Grappig. Weet goed de totale inhoudsloosheid van het huidige talkshowlandschap te vangen ook.

avatar van large conscious
depri83 schreef:
Geen hond die er naar kijkt maar ik lig al drie afleveringen in een deuk!
Promenade

Promenade gemist? Kijk op npo3.nl

Verder nog kijkers?

Ik lig ook al elke zondag in een deuk .

avatar van Simon Smith
Jammer dat de serie niet is toegevoegd!

avatar van brajoapau
brajoapau (crew)
Simon Smith; hij staat inmiddels op de site.

avatar van Ted Kerkjes
Waarom staat bij het genre 'Talkshow'? Dat is net zoiets als The Office UK een 'Documentaire' noemen.