Mijn Series +

Top 2000 a Gogo - Seizoen 18 (2019)

Alternatieve titel: Top 2000 à Go-Go

Nederland
Muziek

ontwikkeld door Kees Toering en Paul Vloon
met Matthijs van Nieuwkerk, Leo Blokhuis en Monica Tijdink

Ieder jaar tussen kerst en oud & nieuw laat Top 2000 a Gogo zes avonden achter elkaar haar licht schijnen op de Top 2000 lijst van NPO Radio 2. De complete popgeschiedenis passeert de revue. Matthijs van Nieuwkerk ontvangt diverse bijzondere gasten in een bruisend Top 2000 café, die vertellen waarom een bepaald nummer in de Top 2000 moet staan en het tegen elkaar opnemen in een muziekquiz. Zijn muzikale steun en toeverlaat, Leo Blokhuis, diept opmerkelijke verhalen uit de popgeschiedenis op.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van brawljeff
Heerlijke televisie rondom de feestdagen, voor mij een leuke traditie. Ook dit jaar heb ik weer veel muziekkenmis opgedaan. Leo Blokhuis blijft een fijne toevoeging, maar zoals ik wel meer hoor wordt Van Nieuwkerk wel ieder jaar vervelender. De quiz, een van de leukere onderdelen, krijgt ook steeds meer gimmicks. De mini documentaires waren dit jaar beter dan voorheen.