Mijn Series +

Gina en Chantal - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Gina & Chantal

Belgiƫ
Drama / Komedie

ontwikkeld door Sofie Engelen en Erik Hendrickx
met Tine Embrechts, Nathalie Meskens en Tania Kloek

Achter Gina haar mooie gevel gaat een geheim schuil dat het daglicht niet mag zien. Een geheim waarvan zelfs Gina niet op de hoogte is. Samen met haar poetsvrouw Chantal en rijke hartsvriendinnen Eve en Nicky, wordt ze meegesleurd in een mysterie dat de hele villawijk in de ban houdt en een flinke impact zal hebben op het leven van alle vier.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
avatar van Esteban
Op voorhand, of zelfs in de eerste helft van dit seizoen, nooit verwacht dat ik een 3.5 zou overwegen. Maar het venijn zat in de staart. Eens de nevenpersonages volop tot leven komen, steeg het niveau op alle mogelijke vlakken. Dat Terwijl ik na enkele afleveringen in het begin nog twijfelde of ik er wel goed aan gedaan had dit een kans te geven.