Mijn Series +

Conspiracy of Silence - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: Ingen Utan Skuld

Zweden / Verenigd Koninkrijk / Belgiƫ
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Charlotte Brändström, Helena Danielsson en Peter Settman
met Jens Hultén, Vera Vitali en Halina Reijn

Robert Kastell, een wapenhandelaar, keert terug naar Zweden en zint op wraak. Dertig jaar lang leefde hij ondergedoken nadat hij wist te ontsnappen aan de corrupte Zweedse wapenhandel. Na een persoonlijke tragedie, waarvoor hij zijn voormalige partners verantwoordelijk houdt, verlaat hij zijn schuilplaats en gaat hij op zoek naar Anders Speths, de man die hem contacteerde en vervolgens probeerde te vermoorden. Wat Robert niet wist toen hij Zweden ontvluchtte, is dat hij een ongeboren dochter achterliet die door Speths is opgevoed als zijn eigen kind.

1. Lazarus
Heel erg matig haalt met buigen en barsten een kleine 5 dus 2.5*

avatar van Phantasm
stinissen schreef:
Heel erg matig haalt met buigen en barsten een kleine 5 dus 2.5*

Ben het helemaal met je eens.

Geweldigen spelers in een loeiend spannend verhaal! een verslavende serie TOP!