• 14.191 nieuwsartikelen
  • 172.480 films
  • 11.553 series
  • 32.720 seizoenen
  • 636.524 acteurs
  • 197.475 gebruikers
  • 9.253.830 stemmen

One Tree Hill

zoeken in:

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ben benieuwd wat je er verder van gaat vinden AHWA Seizoen 1 is vergeleken met de andere seizoenen erg matig, bijna slecht te noemen. Word dus alleen maar beter, zelfs het acteerwerk van Lafferty

AHWA

• 16918 berichten
  • 1271 stemmen

Eerste seizoen afgerond, en het werd naar het einde toe wel beter. One Tree Hill is wel de serie bij uitstek voor de aangrijpende, einde-van-de-aflevering-montage met-een-zielig-muziekje-serie. Maar daar hou ik wel van, dus all is good.

Op naar seizoen twee.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3235 stemmen

Jij kijkt wel ziekelijk veel series, AHWA, of niet? Ik zie je bij zo ongeveer elke serie wel opduiken .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Onder het mom van research voor zijn werk .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3235 stemmen

Och ja, dat is waar, hij is vertaler. Even vergeten.

AHWA

• 16918 berichten
  • 1271 stemmen

BoordAppel schreef:

Jij kijkt wel ziekelijk veel series, AHWA, of niet? Ik zie je bij zo ongeveer elke serie wel opduiken .

Geen research hoor. Gewoon erg brede interesse Maar onze One Tree Hills zijn wel goed ondertiteld, dus ik steek er hier en daar wel wat van op, dus wat dat betreft is het wel research.

AHWA

• 16918 berichten
  • 1271 stemmen

Seizoen 2 afgerond inmiddels, en het blijft zeer vermakelijk. Seizoen 3 gaat dus ook weer snel gekeken worden.

Karl van H.

• 2808 berichten
  • 2209 stemmen

Ik ben inmiddels bij seizoen vijf en het begint me eigenlijk wel een beetje tegen te staan dat werkelijk ELKE scène begeleidt wordt door een of ander semitriest popliedje. Weet de stilte verdomme eens te waarderen, Mark Schwan!

MrsClaus

• 6 berichten
  • 3 stemmen

Nu net seizoen 5 afgerond, prachtige serie, moest wel even wennen aan de overgang van 4 jaar later. Nog steeds goed acteerwerk, mooie ogen van Murray staan me nog niet in de weg, en word steeds spannender met Dan.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Heb net binnen een paar weken seizoen 7 gekeken, en wat een geweldig seizoen was dat zeg! Leuke nieuwe personages, veel ontwikkelingen, de nodige spanning, enorm veel drama. Echt heerlijk om samen met je moeder te kijken, en daarbij een heleboel dozen tissues verslijten

De serie is in de loop van de jaren zoveel gegroeid, en is echt een stuk beter geworden. Eigenlijk was dat al te merken vanaf de zogenaamde tijd sprong die ze maakte van school naar het leven van 'volwassenen'. Ik kan ook niet zeggen dat ik in dit seizoen Peyton en Luca, erg gemist heb, er zijn genoeg leukere personages voor teruggekomen zoals Clay en Quinn. Echt vanaf het begin gelijk twee nieuwe favorieten van mij. Al kunnen ze nog niet op tegen Haley en Nathan, wat een geweldig stel is dat toch, en wat is Jamie een heerlijk kind!

Kan mensen echt aanraden om door te kijken, ook al zijn de eerste seizoen wat minder. Het wordt echt zoveel beter na de overgang van 4 jaar later. Gelijk maar de rest gepindakaasd, en de eerste aflevering van seizoen 8 beloofd weer heel veel drama, verdriet, humor en spanning. Kan niet wachten om de rest te kijken!

sara-pezzini

• 447 berichten
  • 8 stemmen

Jamie irriteert mij juist mateloos, veel te wijs en volwassen voor zijn leeftijd, in het begin was hij nog wel schattig maar is steeds nadrukkelijker aanwezig en zegt dingen die een kind van zijn leeftijd niet zegt, vreselijk irritant, mogen hem er wel uitschrijven maar ja dat is natuurlijk weer te dramatisch......verder is seizoen 8 ook weer top, blij dat ik inderdaad niet heb opgegeven na seizoen 1, vanaf de schietpartij op school was ik hooked....mijn favorieten zijn ook Haley en Nathan

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

sara-pezzini schreef:

Jamie irriteert mij juist mateloos, veel te wijs en volwassen voor zijn leeftijd, in het begin was hij nog wel schattig maar is steeds nadrukkelijker aanwezig en zegt dingen die een kind van zijn leeftijd niet zegt, vreselijk irritant, mogen hem er wel uitschrijven maar ja dat is natuurlijk weer te dramatisch......

Vind ik heel erg meevallen. Hij heeft ook erg veel meegemaakt in zijn leven waardoor hij gewoon snel wijs en volwassen overkomt. Wat dan ook niet echt gek is. Daarbij heeft hij ook nog erg jonge ouders, en ook een hoop oudere kennissen waarmee hij veel optrekt. Dus zo gek is het niet dat hij best wijs is voor zijn leeftijd. En dan hij een wat grotere rol heeft is naar mijn mening alleen maar een pluspunt, hij voegt wel iets toe aan de serie en ook aan Nathan en Haley.

Karl van H.

• 2808 berichten
  • 2209 stemmen

Ik vind Jamie ook verreweg het irritantste personage van de hele serie, niet alleen omdat hij inderdaad gewoon belachelijke dingen zegt, maar dit vooral ook doet zonder enig gevoel voor acteertalent. Nou snap ik wel dat je niet al te veel van zo'n klein jochie mag verwachten (doe ik ook niet), maar hij speelt gewoon erg vervelend.

Ik heb altijd gezegd dat ik One Tree Hill gelijk zou kopen op dvd en nooit via internet zou gaan kijken omdat ik het spannend op dvd wil houden. Heb woensdag One tree Hill 8 binnengekregen en heb hem nu al bijna uit! Super seizoen!! In de eerdere seizoenen was Haley ook altijd mijn favoriet maar dat is uiteindelijk echt Brooke geworden!! Sophia Bush is zo'n goede actrice, mooie verhaallijnen.. En inderdaad Jamie is zeeeeeeeeer irritant! Poeh, Zoals dat hij tegen Brooke en Julian zegt tante Brooke en Julian jullie zullen goede ouders worden sorry maar dat zegt een kind van 9 niet.. Ik ben blij dat er nog een final season komt alles écht af te ronden!! Die promo is zo mooi!!! Ik ga seizoen 9 wel volgen via internet en als dat afgelopen is beginnen bij seizoen 1 en tegen de tijd dat 9 op dvd is kan ik die ook weer kijken!!

One of the favourite's!!!!!

Promo seizoen 9: YouTube - One Tree Hill Season 9 Official Extended Preview

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Vind ik heel erg meevallen. Hij heeft ook erg veel meegemaakt in zijn leven waardoor hij gewoon snel wijs en volwassen overkomt. Wat dan ook niet echt gek is. Daarbij heeft hij ook nog erg jonge ouders, en ook een hoop oudere kennissen waarmee hij veel optrekt. Dus zo gek is het niet dat hij best wijs is voor zijn leeftijd. En dan hij een wat grotere rol heeft is naar mijn mening alleen maar een pluspunt, hij voegt wel iets toe aan de serie en ook aan Nathan en Haley.

Hij is ook hoogbegaafd!! Maar ik vind hem ook zeer irritant sinds seizoen 6 hahaha

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Ik heb sinds een paar weken seizoen 8 binnen maar ben er helaas nog niet aan toe gekomen. Wel onwijs veel zin in, aangezien ik seizoen 7 ook al helemaal top vond! Erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat

sara-pezzini

• 447 berichten
  • 8 stemmen

mooie aflevering van afgelopen week, heb wel een paar traantjes gelaten!

taxe16

• 13 berichten
  • 941 stemmen

Nou laatste seizoen ook uitgekeken.. wat een goede show! De beste serie die ik ooit heb gezien!

Loisb

• 89 berichten
  • 3079 stemmen

Alles gezien! Hele mooie serie!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.