• 155.441 films
  • 9.298 series
  • 27.662 seizoenen
  • 604.333 acteurs
  • 346.570 gebruikers
  • 8.762.550 stemmen

HBO

zoeken in:

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

Wat ik ook heel jammer vind is dat je aan die brakke trage Horizon vast zit, waar dan ergens ver weg de HBO series verstopt zitten. Een mooie HBO (of Ziggo) app voor m'n Apple TV zou al een ander verhaal zijn.

Majestics

• 322 berichten
  • 43 stemmen

Wordt tijd voor een nieuwe show met het niveau van The Wire/Sopranos/Band of Brothers.

Cikx

• 2076 berichten
  • 931 stemmen

Las dat HBO Asia een horror anthologie serie heeft gemaakt rondom Aziatische folklore, genaamd Folklore. Lijkt me wel gaaf, weet alleen nog niet hoe ik het precies kan bekijken. Zal wel niet via Ziggo te vinden zijn.

HBO Asia | FOLKLORE Official Trailer - YouTube

Iets voor jou misschien Onderhond?

Onderhond

• 86949 berichten
  • 11546 stemmen

Cikx schreef:

Iets voor jou misschien Onderhond?

Misschien, een paar interessante namen maar dit soort projecten zijn toch zelden écht goed.

kappeuter (crew films)

• 69462 berichten
  • 5540 stemmen

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

HBO weet altijd wel weer kwaliteit te produceren.

mister blonde

• 12261 berichten
  • 5176 stemmen

Ik ben momenteel de ene na de andere HBO (mini) serie aan het kijken en ik vind het misschien wel het beste dat Hollywood 'momenteel' te bieden heeft. Écht ongelooflijk hoge kwaliteit. The Wire, The Soprano's, The leftovers, Boardwalk Empire, Chernobyl, Band of Brothers, Olive Kitteridge, Deadwood, Big Little Lies, True Detective, Six Feet Under, Game of Thrones en echt nog véél meer. Ik ben onder de indruk van het constant hoge niveau, itt andere studio's die af en toe eens een toffe serie te pakken hebben. Wat ze met name beter doen is dat ze op het juiste moment stoppen en het niet uitmelken tot op het bot.

kos

• 45739 berichten
  • 8268 stemmen

Vinyl en The Deuce gezien? Ook grote aanraders.

mister blonde

• 12261 berichten
  • 5176 stemmen

kos schreef:

Vinyl en The Deuce gezien? Ook grote aanraders.

Nee, ken ik niet. Thx voor de tip! Lijken me wel tof. Zijn beide afgerond toch? Dan koop ik ze ... en veep is ook klaar toch? Ik kijk nooit series die nog lopen.

kos

• 45739 berichten
  • 8268 stemmen

Ja, zijn afgerond. Veep is idd ook briljant.

mister blonde

• 12261 berichten
  • 5176 stemmen

Bedankt, die drie gaan zeker komen.

DiDa

• 3522 berichten
  • 2513 stemmen

Het wordt tijd dat HBO eens losgekoppeld gaat worden van Ziggo.

Zeer irritant....

starbright boy (moderator films)

• 20985 berichten
  • 4201 stemmen

Ik krijg nu HBO commercials op Youtube, Dingen gaan snel gebeuren in Nederland denk ik

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.