Volg jij MovieMeter al op Facebook?
MovieMeter op Facebook

Daughter of the Dragon (1931)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Lloyd Corrigan
met Anna May Wong, Warner Oland en Sessue Hayakawa

De jonge en mooie Chinese aristocrate prinses Ling Moy woont zonder dat ze het weet naast de briljante maar misdadig geworden genie Dr. Fu Manchu. Fu Manchu wil de wereld regeren. Ling Moy heeft een romance met de knappe jongeman Ah Kee, die zonder dat ze daar weet van heeft een geheim agent is. Ah Kee moet de gruwelijke plannen van Fu Manchu dwarsbomen. Maar dan blijkt dat Fu Manchu niet alleen Ling Moy’s buurman te zijn, maar ook haar vader. Ling Moy zit nu ze dit weet met een dilemma: moet ze de kant kiezen van haar echte vader of juist tegen hem strijden om de wereld te redden.