Broadway Babies (1929)

Alternatieve titel: Broadway Daddies

Drama / Muziek

geregisseerd door Mervyn LeRoy
met Alice White, Marion Byron en Sally Eilers

Delight 'Dee' Foster woont samen met haar twee vriendinnen in een pension. Billy Buvanny is verliefd op Dee en runt de show, waar Dee in het koor zingt. Billy laat Dee opklimmen van zangeres naar prominente danseres. Perc Gessant uit Detroit is een importeur en een gokker. Een bende probeert Perc in de stad te houden om hem te kunnen beroven en ze gebruiken Dee als lokaas. Na haar optreden maakt Perc kennis met Dee. Omdat zij op dat moment ruzie heeft met Billy en boos op hem is, gaat zij samen met haar vrienden met Perc en zijn vrienden mee om te gokken. Perc, die verliefd is op Dee, regelt een andere baan voor haar, waarop Billy zijn romance met Dee beëindigt.