Lady and Gent (1932)

Alternatieve titel: The Challenger

1 stem

geregisseerd door Stephen Roberts
met George Bancroft, Wynne Gibson en Charles Starrett

De bokser Stag Bailey is een prijsvechter op leeftijd. Nadat Stag zijn laatste wedstrijd verloren heeft tegen de populaire nieuwkomer Buzz Kinney, wordt zijn manager Pin Streaver gedood tijdens een overval. Of ze het nu leuk vinden of niet, Stag en zijn vriendin Puff Rogers, de eigenaresse van een drankgelegenheid, voelen zich verantwoordelijk voor Pins zoon Ted Streaver. Als Ted opgroeit heeft hij een sterke vertrouwensband met Stag en Puff opgebouwd. Zij proberen hem echter te ontmoedigen om in de voetsporen te treden van zijn adoptievader.