Footlights and Fools (1929)

Drama / Muziek

geregisseerd door William A. Seiter
met Colleen Moore, Raymond Hackett en Fredric March

Fifi D'Auray, de sensatie van ‘De Zonden van 1930’ is eigenlijk Betty Murphy, die sinds ze zangeres was al verliefd is op de jeugdige gokker Jimmy Willet. Ze weigert echter met hem te trouwen totdat hij een baan heeft. De jonge en rijke vrijgezel Gregory Pyne wordt verliefd op Fifi en koopt zijn vriendin Claire om. Ze moet Fifi meenemen naar het avondmaal. Daar ruziet Fifi met hem en veinst ze nijdigheid. Om het met haar weer goed te maken regelt Gregory voor Jimmy Willet een baan als penningmeester van het theater. Maar dan wordt Jimmy beschuldigd van medeplichtigheid aan een overval.