A Sign from God (2000)

Komedie / Drama

geregisseerd door Greg Watkins
met Caveh Zahedi, Laura Macias en Ester Mammet

Caveh Zahedi speelt min of meer zichzelf in dit verhaal over een irritante indie filmmaker die een wonder nodig heeft om succes te kunnen boeken buiten het beperkte filmfestivalcircuit. Zijn grote droom is een verfilming van de roman 'Little Women', met enkel kleine mensen in de cast. Hij weigert zich, in tegenstelling tot zijn steeds pessimistischer wordende vriendin Laura, te laten ontmoedigen in de gedachte dat het beste voor hem nog in het verschiet ligt. Ondanks een dreigende huisuitzetting, chronisch geldtekort en hopeloos geleur langs producers gaat hij stug door.