The Arizona Wildcat (1939)

Western / Komedie

geregisseerd door Herbert I. Leeds
met Jane Withers, Leo Carrillo en Pauline Moore

Mary Jane Patterson vindt op zolder een oud arrestatiebevel van de baniet 'El Gato' en ze herkent hierin haar stiefvader. Hij vertelt haar dat hij en zijn vroegere vrienden een Robin Hood-achtige bende hadden die stal van de rijken en gaf aan de armen. Hij voegt er aan toe dat alle bendeleden nu gerespecteerde inwoners van Mineville zijn. Een vreemdeling arriveert in Mineville en herkent de sheriff als de moordenaar van zijn vader. In een vuurgevecht raakt de vreemdeling gewond en hij klopt aan bij Mary Jane en haar stiefvader.