Crimenes de Lujuria (2011)

Alternatieve titel: Crimes of Passion

1 stem

Mexico
Thriller

geregisseerd door Walter Doehner
met Plutarco Haza, Maria de la Fuente en Javier Díaz Dueñas

Arturo Bolaña is een verzekeringsagent die veel rondhangt in peperdure hotels en daar de mooiste vrouwen adviseert. Op een of andere manier komt daar altijd wel een liefdesaffaire uit voort. Zo begint hij een vurige affaire met Rebeca, de jonge vrouw van een rijke hoteleigenaar. Rebeca stelt hem voor haar man te vermoorden en zij plannen een schijnbaar perfecte moord. Maar als snel stelt de dochter van de overledene ongemakkelijke vragen. Arturo beseft te laat dat de zaken uit de hand lopen...

Matige soms erg ongeloofwaaedige Mexicaanse thriller. In Duitsland al op dvd onder de naam Im Bann der Leidenschaft