Navy Secrets (1939)

Avontuur / Misdaad

geregisseerd door Howard Bretherton
met Fay Wray, Grant Withers en Dewey Robinson

Onderofficier Jimmy Woodford wordt door de interne inlichtingendienst van de marine gearresteerd op verdenking van het doorgeven van militaire geheimen aan agenten uit het buitenland. Onderofficier Steve Fletcher gaat undercover onder de naam Steve Roberts om de medeplichtigen en de leider van de bende van Woodford op te sporen. Hij heeft geen idee waar te beginnen en heeft als enig aanknopingspunt de vriendin van Woodford. De leidinggevende van Fletcher vergeet te melden dat deze vriendin ook een undercoveragente is.