Mysterious Crossing (1936)

Mystery

geregisseerd door Arthur Lubin
met James Dunn, Jean Rogers en Andy Devine

De journalist Addison Francis Murphy zit in de trein die via een pont naar New Orleans gaat. Onderweg ziet hij op het schip twee mannen elkaar een hand geven en daarna hoort hij een luide plons. De twee mannen zijn verdwenen. Als de trein zijn bestemming bereikt, blijft de bagage van Raoul Fontaine achter. Murphy gaat er van uit dat dit van een van de twee verdwenen mannen moet zijn en neemt de bagage mee naar zijn hotel. In de bagage ontdekt hij documenten die handelen over een frauduleus project en dat Fontaine de rijkste bankier van de stad is. Bij het huis van Fontaine hoort Murphy van dochter Yvonne dat haar vader niet is teruggekeerd. Later wordt het lichaam van Fontaine in de rivier gevonden. Murphy besluit de zaak te onderzoeken.