Okhota na Vervolfa (2009)

Alternatieve titel: Werewolf Hunt

Rusland
Oorlog

geregisseerd door Evgeny Mitrofanov
met Vladimir Litvinov, Boris Galkin en Vyacheslav Razbegayev

Tweede Wereldoorlog. Tijdens de bloedige strijd aan het Oostfront, komt de Russische legerleiding te weten dat Werewolf - een ondergrondse bunker van de Nazi's - zich in Oekraine bevindt. Het breincentrum van Hitler's aanvalsplannen zou zich in de bunker bevinden. Russische verkenningstroepen worden ingezet om informatie over de locatie van de de bunker en de vijandelijke troepen in de omgeving ervan te bekomen. Maar de leden van de verkenningseenheid beseffen al snel dat zij slechts pionnen zijn in een veel groter spel.

Vanaf 8 maart te koop op DVD (Lime-Lights Pictures)

Teaser (YouTube)

Lichte tegen valler het is allemaal te clean de kostums lijken net uit een atelier te komen en het ziet er allemaal te theatraal uit.

avatar van Rednas 2
Het enige positieve van deze film is dat de Duitsers Duits spreken...

Het is wat simpel uitgewerkt allemaal en het gesproken Duits is lachwekkend. Ik vond bijvoorbeeld The Bomber vele malen beter.

ww
Het duits van Hitler is erbarmelijk!!!

avatar van fritsje
wahahahahaaa,wat een flutfilm,leek eerder op een koefnoenpersiflage van hitler!zo nep vind je ze nog zelden ,als dit de russische cinama is laat het dan alsjeblieft snel sterven.niet gaan zien tenzij je een liefhebber van doorzichtige ultrapulp bent !