Jelly (2010)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Waleed Moursi
met Sarah Louise Wilson, John Boyd en Natasha Lyonne

Jelly is een jonge vrouw die flink piekert over de vreselijke breuk met Luke, de man waarvan ze dacht dat hij de liefde van haar leven was en die nu met iemand anders trouwt. Dit trauma zorgt ervoor dat ze haar emoties niet langer de baas is. Ze zoekt steun bij haar beste vrienden Mona en Floyd. Haar poging om Luke weer terug te winnen leidt tot grotere romantische complicaties.

Matige film waarin de voloptueuze, donkere Jelly er alles aan doet om over haar ex heen te komen. De film zit vol met de gebruikelijke, maar leuke, relatiecomedie-clichés. En ook de personages vallen in die categorie. Ondanks het vlotte tempo wordt het op en gegeven moment wel wat eentonig allemaal.

avatar van Tanita
Tijdverspilling, een komedie zonder humor, en platvloerse doorsnee romantiek 1*