• 8.353.882 stemmen

Shadows of the North (1923)

Western | 54 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Western

Geregisseerd door: Robert F. Hill

Met onder meer: William Desmond, Virginia Brown Faire en Fred Kohler

Plot Shadows of the North

Ben 'Wolf' Darby en zijn vader Ezra 'Pancake' Darby zijn de bezitters van een mijn in Canada. Dan wordt Ben opgeroepen om zijn dienstplicht te vervullen. Hij keert terug en wordt ontvangen als een held, maar zijn vader is in de tussentijd overvallen en vermoord door een bende die de mijn in bezit heeft genomen. Onder de bendeleden bevindt zich ook Jeffrey Neilson, de vader van Beatrice, de vriendin van Ben. Ben neemt wraak door Beatrice te ontvoeren, maar komt er dan achter dat haar vader onschuldig is. Ben gaat, samen met zijn trouwe viervoeter King, op zoek naar de ware daders.

image

Ben 'Wolf' Darby

Beatrice Neilson

Jeffrey Neilson

Hemingway (as Albert Hart)

Ezra 'Pancake' Darby

King, the dog