Shadows of the North (1923)

Western

geregisseerd door Robert F. Hill
met William Desmond, Virginia Brown Faire en Fred Kohler

Ben 'Wolf' Darby en zijn vader Ezra 'Pancake' Darby zijn de bezitters van een mijn in Canada. Dan wordt Ben opgeroepen om zijn dienstplicht te vervullen. Hij keert terug en wordt ontvangen als een held, maar zijn vader is in de tussentijd overvallen en vermoord door een bende die de mijn in bezit heeft genomen. Onder de bendeleden bevindt zich ook Jeffrey Neilson, de vader van Beatrice, de vriendin van Ben. Ben neemt wraak door Beatrice te ontvoeren, maar komt er dan achter dat haar vader onschuldig is. Ben gaat, samen met zijn trouwe viervoeter King, op zoek naar de ware daders.