Caperucita y Pulgarcito contra los Monstruos (1962)

Alternatieve titels: Little Red Riding Hood and Tom Thumb vs. the Monsters | Little Red Riding Hood and the Monsters | Tom Thumb and Little Red Riding Hood

1 stem

Mexico
Komedie / Horror

geregisseerd door Roberto Rodríguez
met María Gracia, Manuel 'Loco' Valdés en Cesáreo Quezadas 'Pulgarcito'

Het kwaad regeert over de wereld in de vorm van een heks en vele monsters: robots, skeletten, draken, vampieren en ogers. Roodkapje en haar zielsverwant Kleinduimpje moeten, met de hulp van het Stinkdier en de Wolf, de kwade heks en haar leger verslaan om de orde te herstellen. Het zal een traumatiserende aftocht naar de diepste krochten van de hel worden...