Rogues' Gallery (1944)

Mystery

geregisseerd door Albert Herman
met Frank Jenks, Robin Raymond en H.B. Warner

De journaliste Patsy Reynolds heeft samen met haar fotograaf Eddie Porter een exclusief interview met John Foster, het hoofd van de Emmerson Foundation, vanwege een nieuw afluisterapparaat waar de organisatie aan werkt. Foster nodigt beiden uit in het laboratorium van professor en uitvinder Reynolds. Voordat Patsy en Eddie het goed in de gaten hebben, komen ze in een schietpartij terecht en krijgen te maken met het verdwijnen van blauwdrukken. Ze vinden ook nog een lijk in hun auto en worden vervolgens verdacht van moord.