Méfiez-Vous des Blondes (1950)

1 stem

Frankrijk
Misdaad

geregisseerd door André Hunebelle
met Raymond Rouleau, Martine Carol en Claude Farell

Bij haar terugkeer na een verblijf in het Verre Oosten, wordt een vrouw die de namen van de leiders van een drugsbende kent, vermoord. Haar lichaam wordt aangetroffen in het appartement van Georges Masse, de beroemde journalist, en meteen wordt hij door de politie verdacht. Hij beslist om met de hulp van zijn trouwe fotograaf P'tit Louis de zaak zelf te onderzoeken. Spoedig maakt hij kennis met M. Dubois, een moordenaar, Luigi Costelli, een gevaarlijke handelaar, en de mooie maar dubieuze dame Suzanne Wilson. Slaagt hij erin het mysterie te ontrafelen?