Dhokha (2007)

India
Drama / Actie

geregisseerd door Pooja Bhatt
met Muzammil Ibrahim, Tulip Joshi en Gulshan Grover

Zaid Ahmed, is een politieofficier met een islamitische geloofsovertuiging. Wanneer er door een islamitische terreureenheid een bomaanslag wordt gepleegd in de stad, wordt Zaid ongewild, hierbij betrokken. Wanneer blijkt dat de vrouw van Zaid, voor de (zelfmoord) bomaanslag verantwoordelijk was, gaat hij op zoek naar de waarheid.

avatar van tn2543
Film welk gaat over terreur. Geen slechte film, maar ook geen geweldige, vandaar een neutrale stem van 3 sterren.

Het is een spannende film, maar op sommige momenten vindt ik de film niet helemaal in elkaar passen qua samenhang. Sommige stukjes van de film worden getoond, maar achteraf weet ik niet echt waarom dat nou was, het had niet echt een bedoeling. Desondanks een leuke en tochwel spannende film om eens gezien te hebben.

avatar van umbro01
In 1 woord: super!!

avatar van ***MaYa*1001***
Verhaallijn is erg goed! Jammer dat de film zo abrupt afgelopen was :s