Tugboat Annie Sails Again (1940)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Lewis Seiler
met Ronald Reagan, Jane Wyman en Marjorie Rambeau

'Sleepboot Annie" heeft bijna te kampen met het verlies van haar job als kapitein van de lelijke sleepboot Narcis. Dit ligt aan Horatio Bullwinkle, schipper van de rivaliserende Salamander. Om zeer snel 25.000 dollar te verdienen, gaat Annie akkoord om een droogdok naar Alaska te verslepen, maar dit plan wordt al snel gestopt wanneer een andere sleper het contract voor een iets lagere prijs te pakken krijgt. Maar Annie heeft het ongelofelijke geluk, dat de andere sleepboot in moeilijkheden raakt op de zware en woelige zee.