Juke Girl (1942)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Curtis Bernhardt
met Ronald Reagan, Ann Sheridan en Gene Lockhart

Danny en Steve zijn twee migrerende landbouwers die in Cat Tail, Florida aanbelanden. Cat Tail wordt gerund door Henry Madden en terwijl Danny aan het werk gaat voor Madden is Steve in dienst bij diens concurrent Nick Garcos. Nadat hun tomatenoogst verwoest werd door Madden, neemt Steve Nick, Lola en de volledige volgende oogst naar Atlanta en verkoopt hem daar voor veel geld. Danny is echter in de ban van Madden en denkt dat Steve een sukkelaar is die enkel goed genoeg is om in de modder te werken. Lola blijft in Atlanta terwijl Nick en Steve terugkeren naar Cat Tail, waar de echte moeilijkheden nu pas echt beginnen.

avatar van Dogie_Hogan
Warner Achive heeft een DVD-R uitgegeven: review.