Saikyô Joshikôsê Densetsu: Kyôko vs Yuki (2000)

Japan
Horror

geregisseerd door Daisuke Yamanouchi
met Kyôko Fujikawa, Natsumi Harada en Hiroshi Kitasenju

Kyoko en Yuki, twee beeldschone studentes vechten een bloederig gevecht om de titel "top bitch" van de school. Kyoko's wapen is een zwaard, Yuki's wapen is een knuppel. Wanneer zij een voortvluchtige drugsdealer ontmoeten, vechten zij daarbij ook om zijn illegale buit.

avatar van Boogeyman
Mindere Yamanouchi.

Toegegeven, ik ben een enorm fan van zijn werk, maar ondanks veel over-the-top gore en een aantal freaky scenes lesbische nekrofiel scene , vond ik het allemaal wat matig.

De film zit bomvol random titties en lesbische scenes, volop geweld, maar het acteerwerk is schaamteloos slecht, nu zijn Yamanouchi's films eigenlijk altijd goedkoop verpakt, maar deze was helemaal niet verpakt. Overgebleven, een beschadigd product, retour afzender als ik niet zo nieuwschierig was.

Het deed me een beetje denken aan ''The girls rebel force of competitive swimmers'' Ook zo'n in elkaar geflanste droge boterham, gelukkig ook net als deze, wel rijk belegd.

dominion
top bitch .