Once Upon a Time in the Hood (2004)

Actie

geregisseerd door Juan Frausto
met Eric Aviles, Aimee Bravo en Carmen Cenko

Raul is een straatjongen die erg naar zijn broer opkijkt, hierdoor volgt hij de gewelddadige weg in de groep the Latin Crowns. Als Raul een gerespecteerd lid van deze groep is, valt hij voor de charmes van een knap meisje. Tegelijkertijd zit Raul in een slechte situatie, omdat zijn broer is neergeschoten. Hierdoor wil Raul de Latin Crowns verlaten en zich bezighouden met zijn toekomst, maar omdat Raul ernstige ruzie krijgt met een lid van de groep wordt het overleven en het verlaten van dit straatleven erg moeilijk.