Interlude (1957)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Douglas Sirk
met June Allyson, Rossano Brazzi en Marianne Koch

De jonge Helen Banning reist naar München voor avontuur en romantiek. Terwijl ze werkt voor het "America House", ontmoet ze de beroemde symfoniedirigent Tonio Fischer en begint een relatie met hem. Spoedig komt ze er achter, dat er met Toni meer aan de hand is naast zijn muziek. Zo is er zijn vrouw, Reni Fisher; maar er is nog meer aan de hand, wat ze spoedig ontdekt. Daarnaast heeft dokter Morley Dwyer, afkomstig uit haar oude woonplaats en die momenteel in een ziekenhuis in München werkt, interesse in haar.

Dick2008
Hoewel ze nog steeds tot één van de weinigen "favo"-actrices hoort en vroeger al, zit Allyson gewoon weer in de verkeerde film met bovendien een matige tegenspeler. Dit was al één van haar laatste speelfilms, en waarschijnlijk kon ze al moeilijk rollen krijgen. Waarna ze nog wel in tv series/films speelde. Na herkijken, niets beter geworden. 2.0