Era Lei Che Lo Voleva (1952)

1 stem

Italië

geregisseerd door Marino Girolami en Giorgio Simonelli
met Walter Chiari, Lucia Bosé en Carlo Campanini

De mooie en jonge wetenschappelijke onderzoekster Nausicaa huwt de bokser Dinamite na een vreemde verhouding met hem, waarbij ze zich erg tot hem aangetrokken voelt maar op sommige momenten ook afkeer van hem krijgt. Door een misverstand begint ze te denken dat hij een minnares heeft. Ze is uitzinnig van jaloezie en verlaat hem. Vlak vóór een belangrijke match, zoekt Dinamite zijn geliefde Nausicaa in het publiek. Zonder haar voelt hij zich machteloos. Overtuigd van de eerlijkheid van haar echtgenoot, komt de jonge vrouw net op tijd aan. Dinamite wint de wedstrijd en herwint haar liefde!