Dai Nemici Mi Guardo Io! (1968)

Alternatieve titels: I Protect Myself against My Enemies | Three Silver Dollars

Italië
Western

geregisseerd door Mario Amendola
met Charles Southwood, Julián Mateos en Alida Chelli

Een majoor van het ontbonden zuidelijke leger geeft een dollar aan een jonge cowboy, Alan Burton, en vertelt hem dat er twee andere gelijkaardige dollars met verschillende cijfers bestaan. De drie gecombineerde getallen tonen de plaats waar de schat van de Lidstaat verborgen is. Een aantal mensen worden betrokken bij het onderzoek. Maar één voor één worden ze gelikwideerd. Uiteindelijk blijven er slechts twee over: Alan met twee van de dollars en een zekere Hondo met de derde. Hondo is vastbesloten Alan dood te schieten...

avatar van Mac Hammer Fan
Matige spaghetti-western over een schattenjacht, alleen voor die-hard fans van het genre. De Engelse dubbing is bovendien nog slecht.