What a Blonde (1945)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Leslie Goodwins
met Leon Errol, Richard Lane en Michael St. Angel

Lingeriemagnaat F. Farrington Fowler zit zonder brandstofcoupons. Hij stuurt zijn butler er op uit om carpoolers te vinden omdat het meer coupons oplevert als er meer mensen meerijden in zijn auto. De butler komt terug met een stel meiden die in een show werken, onder leiding van de luidruchtige blondine Pat. Dat is allemaal niet zo erg omdat mevrouw Fowler toch van huis is. Als zij eerder thuiskomt dan verwacht, is ze minder enthousiast dan de heer des huizes. Dan komt ook de nette zakenman en rivaal DaFoe met zijn vrouw op bezoek.