Latin Lovers (1953)

1 stem

geregisseerd door Mervyn LeRoy
met Lana Turner, Ricardo Montalban en John Lund

Nora Taylor is een miljonaire, die van mening is dat elke man haar alleen maar aantrekkelijk vindt door haar bankrekening, inclusief haar huidige verloofde Paul Chevron. Wanneer Nora met Paul in Brazilië is ontmoet ze Roberto Santos, die dolverliefd op haar wordt. Als blijkt dat Roberto platzak is, valt Nora meteen terug op haar oude vooroordeel dat het wel om haar geld zal gaan.

avatar van movie acteurs
Degelijke komedie film. Met natuurlijk de schone/chique Lana Turner die het weer eens goed deed. Aardige liedjes en dansjes maakt deze film ook wel weer goed. Ricardo Montalban doet het ook niet slecht. Leuke film dus een 3,5.