The Law of Enclosures (2000)

1 stem

Canada

geregisseerd door John Greyson
met Sarah Polley, Brendan Fletcher en Diane Ladd

Twee verhalen over stellen: een verliefd koppel en een echtpaar: chronologisch verteld of een parallelle geschiedenis van aantrekken en afstoten? Beatrice, een jonge kassière, wordt verliefd op de introverte Henry. Henry heeft kanker en omdat ze ervan uitgaan dat Henry niet lang meer zal leven is hun romance heftig. Bea en Hank zijn al lang getrouwd en zijn uitgekeken op elkaar, hun kinderen zien ze niet meer en de een is aan de drank en de ander zeurt. Dingen komen samen op het moment dat Hank een vakantiewoning wil bouwen.