Skinless Night (1991)

Japan

geregisseerd door Rokuro Mochizuki
met Hitoshi Ishikawa, Yasuko Yagami en Bang-ho Cho

Skinless Night (dat zijn titel ontleent aan een bekend condoommerk) gaat over de 53-jarige Kayama Mutsuro, die zijn vrouw, kind en een klein team werknemers onderhoudt met het maken van pornovideo's. Het is een zwaar bestaan. De winstmarges zijn klein, zijn geldschieter heeft zo zijn eigen dubieuze ideeën over het soort film dat hij wil maken, het kantoor is niet de ideale plek om op het kind te passen, en er komen telkens nieuwe uitdagingen bij - zoals het aanschaffen van de juiste bondage-uitrusting of het ontwerpen van de special effects voor een 'gouden douche' scène.