Black Saturday (2005)

Actie

geregisseerd door Craig Carter
met Kane and Abel, Keith Swanier en David Garcia

Nadat Gary Guns na tien jaar wordt vrijgelaten uit de gevangenis, probeert hij zijn oude territorium in New Orleans weer onder controle te krijgen. Hij beslist een huis vol drugsverslaafden van hun drugs te beroven. Ook de dealers die er werken worden een doelwit. Alles lijkt goed te gaan, tot blijkt dat de dochter van de burgemeester zich ook in het huis bevindt.

avatar van cyberdad
Wat een ongelooflijke goedkoop geacteerde film. gauw iets aan die sterren doen

Dit is echt niks. Hij krijgt van mij 0,5 ** voor z'n mooie sokken...............

Ik heb deze dvd in huis,
hopelijk valt ie mee wat Blanky em cyberdad zeggen

anders is het een mooie miskoop

avatar van mixmaster
wat een verschrikkelijke slechte film !!!

waardeloos geacteerd en een verhaal van niks.

Ik heb al heel veel films gezien (1000+) maar dit is echt een van de slechtste films ooit! Dramatisch acteerwerk, waardeloos verhaal, slecht camerawerk... Ik dacht aanvankelijk dat het een parodie was maar het bleek een "serieuze" film te zijn. Ik snap niet dat er mensen zijn die aan zo'n film willen meewerken.

avatar van patrick17
Wat een drama film toch wel!! De film is vooral nep en gaat nergens om.. Ik ga er niet meer woorden aan vuil maken.

1.0 *

avatar van Midnighttemptres
ongelofelijk slecht, slecht verhaal, slecht geacteerd, slecht camera werk heel amateuristisch ik kon hem niet eens afkijken zo vreselijk.
als je van goede films houdt dan kijk dit alsjeblieft niet, doe het voor jezelf.