A Family Torn Apart (1993)

Alternatieve titel: Sudden Fury: A Family Torn Apart

Misdaad / Drama

geregisseerd door Craig R. Baxley
met Neil Patrick Harris, Johnny Galecki en Gregory Harrison

Een toegewijd en geliefd echtpaar wordt gruwelijk verminkt aangetroffen in de tuin van hun woning. De verdenking valt onmiddellijk op de oudste van hun drie adoptiezonen, een agressieve jongen die in behandeling is in een psychiatrische inrichting. Maar bij nader inzien blijkt het koppel niet de modelouders geweest te zijn waar iedereen hen voor hield.

avatar van matthijs_013
Aardig tussendoortje, met twee bekende tv-acteurs in hun jonge jaren.

avatar van Moviestar1979
Een TV-film van regisseur Craig R. Baxley die zijn carrière begon in de jaren '80. Zo was hij o.a. verantwoordelijk voor een aantal afleveringen van de populaire TV-serie "The A-Team." Acteurs Neil Patrick Harris en Johnny Galecki hebben eveneens een succesvolle carrière opgebouwd. Zo kreeg Galecki vanaf 1992 bekendheid door zijn rol als David Healy in de komedieserie "Roseanne ", en kennen we hem inmiddels beter als Leonard Hofstadter uit "The Big Bang Theory."

In deze film worstelen de acteurs met problemen binnen de familiekring. Wat ging er allemaal vooraf aan de tragische gebeurtenis, waarbij de ouders zwaar verminkt werden?

3,0 *