The Jungle Princess (1936)

Avontuur

geregisseerd door Wilhelm Thiele
met Dorothy Lamour, Ray Milland en Akim Tamiroff

Christopher Powell jaagt op wilde dieren in Maleisië met zijn vader en zijn verloofde. Iedereen laat hem echter in de steek wanneer hij door een tijger wordt aangevallen. Hij wordt echter gered door Ulah, een mooie jongedame die in haar eentje is opgegroeid in de jungle. Ze verzorgt hem en gaat met hem mee naar zijn kamp, waar Christophers verloofde onmiddellijk zeer jaloers is.

avatar van movie acteurs
Ooit eens een keertje gezien. Aardige avonturen film met een goede cast en een goed verhaal. Alleen soms iet wat druk. Ik geef het dan toch een 3,5.