Sweet Rosie O'Grady (1943)

1 stem

Muziek

geregisseerd door Irving Cummings
met Betty Grable, Robert Young en Adolphe Menjou

Rosie O'Grady (Betty Grable) is een saloonzangeres, die haar fortuin gaat zoeken in Londen. Onder de naam Madeleine Marlowe maakt zij daar snel carrière als musicalster. Zij maakt kennis met de rijke hertog Charles van Trippingham en verloofd zich met hem. Haar plan om met de hertog te trouwen wordt echter verijdelt door Sam MacKeever (Robert Young), een journalist die achter Rosie's vroegere leven is gekomen en dit bekend maakt in zijn krant de Police Gazette. Maar wat is de ware reden van deze schijnbaar gemene streek van MacKeever?