Hood of the Living Dead (2005)

Horror

geregisseerd door Ed Quiroz en Jose Quiroz
met Smith Jim James, Jose Rosete en Carl Washington

Ricky is een talentvolle wetenschapper die experimenten uitvoert met een formule om dode cellen weer tot leven te wekken. Sinds zijn ouders zijn overleden probeert hij naast te werken ook voor zijn jongere broer Jermaine te zorgen. Wanneer zijn broertje wordt vermoord, wekt Ricky met hulp van de formule zijn broertje weer tot leven. Alleen is Jermaine nu veranderd in een zombie. Nu moeten Ricky en zijn vrienden Jermaine stoppen voordat alle buurtbewoners in zombies veranderen.

avatar van SSeagal
Wat is dit Ziet er weer raar uit!

DThuis

DThuis
moviefreak#1 schreef:

Kapot grappige film

Is dat nu wel of niet iets positiefs

Positief. Maar ik heb wel 1 minpuntje aan deze film. Het acteerwerk is zo slecht, maar dat komt omdat de meeste acteurs uit deze film eigenlijk rappers zijn uit een rapgroep genaamd 'Darkroom Familia', dus dat neem ik ze niet kwalijk.

avatar van fritsy
DThuis schreef:

Moeten ze daarom maar kut films maken zo dat de normale mens weer is anderhalf uur van hun leven kwijt zijn voor niks. laten ze toch dingen doen waar ze goed in zijn. Dat geld trouwens ook voor The Damned andere film van de gebroeders Quiroz.

Hmmm Lijkt me niet wat

Is het de moeite waard of niet???

avatar van maxomaniak
hgmmmmm, lijkt me grappig.