• 10.572 nieuwsartikelen
  • 8.965.463 stemmen

Hood of the Living Dead (2005)

Horror | 90 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Ed Quiroz en Jose Quiroz

Met onder meer: Johanna Christensen, Brandon Daniels en Daniel Landeros

IMDb beoordeling: 2,5 (690)

Gesproken taal: Engels

Plot Hood of the Living Dead

"This time, not even the boys in da hood can stop them."

Ricky is een talentvolle wetenschapper die experimenten uitvoert met een formule om dode cellen weer tot leven te wekken. Sinds zijn ouders zijn overleden probeert hij naast te werken ook voor zijn jongere broer Jermaine te zorgen. Wanneer zijn broertje wordt vermoord, wekt Ricky met hulp van de formule zijn broertje weer tot leven. Alleen is Jermaine nu veranderd in een zombie. Nu moeten Ricky en zijn vrienden Jermaine stoppen voordat alle buurtbewoners in zombies veranderen.

avatar van SSeagal

SSeagal

Wat is dit Ziet er weer raar uit!

avatar van DThuis

DThuis

moviefreak#1 schreef:

Kapot grappige film

Is dat nu wel of niet iets positiefs

Positief. Maar ik heb wel 1 minpuntje aan deze film. Het acteerwerk is zo slecht, maar dat komt omdat de meeste acteurs uit deze film eigenlijk rappers zijn uit een rapgroep genaamd 'Darkroom Familia', dus dat neem ik ze niet kwalijk.

avatar van fritsy

fritsy

DThuis schreef:

Moeten ze daarom maar kut films maken zo dat de normale mens weer is anderhalf uur van hun leven kwijt zijn voor niks. laten ze toch dingen doen waar ze goed in zijn. Dat geld trouwens ook voor The Damned andere film van de gebroeders Quiroz.

avatar van Drekdwerg

Drekdwerg

Hmmm Lijkt me niet wat

Is het de moeite waard of niet???

avatar van maxomaniak

maxomaniak

hgmmmmm, lijkt me grappig.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

De broertjes Ed Quiroz en Jose Quiroz poepte er in twee jaar tijd een viertal horrorfilms uit, waarvan dit de eerste was in 2005. De kwaliteit laat zich raden. Ultra low budget, een veredeld schoolproject. En dat na tig films en tig jaar ervaring. Duidelijk geen natuurtalenten, maar ik kan er de lol wel van inzien. Het tikt alle clichés van zombiefilms én dit soort 'hood films' netjes af en heeft geen enkele filmische kwaliteiten. Maar onschuldig genoeg om liefhebbers van deze categorie (Z-)films een aardig tussendoortje te bieden.