Framed (1990)

Komedie / Misdaad

geregisseerd door Dean Parisot
met Jeff Goldblum, Kristin Scott Thomas en Todd Graff

Na twee jaar in een Parijse gevangenis gezeten te hebben, komt kunstvervalser Wiley vrij. Zijn vriendin Kate is er met al zijn geld vandoor, waardoor Wiley totaal berooid terugkeert naar de VS. Op een dag ziet hij Kate terug. Wiley lijkt zich met haar te willen verzoenen, totdat blijkt dat Kate ondertussen verloofd is met onderwereldfiguur Elliot Shane... Om het vege lijf te redden, is Philip bereid de politie informatie over andere criminelen te geven. Hij stelt echter de voorwaarde dat hij door Jackson zal worden ondervraagd. Als Jackson onder invloed van Philip steeds meer verandert, wordt hij van de zaak gehaald.