Rosamunde Pilcher - Wilder Thymian (1994)

1 stem

Duitsland
Drama / Romantiek

geregisseerd door Gero Erhardt
met Muriel Baumeister, Michael Roll en Helmut Zierl

Victoria Bradshaw was nog maar achttien jaar toen zij smoorverliefd werd op toneelschrijver Oliver Dobbs. Hij liet haar echter zitten en verdween uit haar leven. Jaren later staat hij ineens weer voor haar deur. Hij vertelt haar dat hij inmiddels weduwnaar is en hij heeft zijn zoontje van twee jaar oud bij zich. Zij reizen samen voor een korte vakantie af naar een Schots kasteel dat in het bezit is van een oude vriend van Oliver. Wat hij echter niet aan Victoria heeft verteld is dat hij zijn zoontje heeft ontvoerd, die hij ook nog eens bij haar achterlaat als hij halsoverkop terug moet naar Londen.