Blacktop (2000)

Canada
Thriller

geregisseerd door T.J. Scott
met Meat Loaf, Kristin Davis en Lochlyn Munro

David Trueman werkt als stand-up comedian in het zoveelste truckercafé. Zijn vriendin Sylvia ziet David's carrière niet van de grond te komen en wil met hem naar de grote stad verhuizen zodat zij de kost kan verdienen. Na een fikse ruzie besluit Sylvia in haar eentje te vertrekken, waarbij ze hulp krijgt van een geflipte chauffeur Jack, die haar een lift geeft in zijn monster truck de "Goliath". David op zijn beurt vindt een aanwijzing die hem het ergste doet vermoeden omtrent Jack's ware aard, en hij doet alles op alles om zijn vriendin uit de handen van Jack te bevrijden.

Het is geen slechte film, maar het is geen goede film voor het jaar 2000. Het lijkt een beetje op Joy Ride, maar dan weer een ander verhaal. Als je Joy Ride en BlackTop nog niet hebt gezien, raad ik je aan Joy Ride te kijken en deze achterwege te laten. Deze film krijgt van mij 2.5*

Gefilmd in een prachtige omgeving, maar dan houdt het positieve wel weer op of mischien dat Kristin Davis wel een mooie vrouw is.

avatar van Bandit
Tenenkrommende acteerprestaties