Sjors en Sjimmie en de Gorilla (1966)

Nederland
Familie

geregisseerd door Henk van der Linden
met Jeu Consten, Jos van der Linden en Hub Consten

Oom Barend is overleden en omdat hij niet zo'n goede relatie had met zijn neef Toon laat hij alles na aan Sjors, mits deze binnen 12 uur een verstopte brief in een landhuis kan vinden als onderdeel van de tweede en tevens laatste opdracht, het terughalen van een horloge bij een goudzoeker in Amerika. Neef Toon huurt echter Boris en Pedro in om de opdrachten te doen mislukken.

avatar van Horrordude
Ze moesten nou eens proberen om een donker gekleurd persoon zo af te beelden als op dese oude poster..

avatar van ToNe
Gebeurt jaarlijks vanaf begin november tot pak-em-beet, 6 december...

veron35
Vroeger was ik weg van deze film.

robertus65
Het begon wel leuk in het huis met veel actie , maar daarna werd het een stuk minder.

avatar van Phantasm
Leuk om een keertje gezien te hebben, aardig in elkaar gezet.