Acts of Betrayal (1997)

Actie / Thriller

geregisseerd door Jack Ersgard
met Maria Conchita Alonso, Matt McColm en Muse Watson

FBI-agent Lance Cooper en zijn partner Beau Morelli begeven zich naar Arizona om een beschermde getuige op te halen. Het gaat om Eva Ramirez, wier getuigenis voor de rechtbank onontbeerlijk is. Eva vraagt de agenten even te stoppen bij een lokaal bankfiliaal. Plots bevinden ze zich midden in een overval die ontaardt in een schietpartij waarbij Morelli wordt gedood en Eva en Cooper op het nippertje kunnen ontsnappen. Lance beseft dat de hold-up opgezet spel was en dat Eva Ramirez het eigenlijke doelwit was.

avatar van xenne
deze film heeft nogal veel weg van een dubbele aflevering van The A team (of dergelijke) maar dan met doden en een vleugje sex

daar is niets mis mee natuurlijk, maar hoogstaand is het allemaal niet

2 sterren