Lost Bayou (2019)

geregisseerd door Brian C. Miller Richard
met Teri Wyble, Dane Rhodes en Hunter Burke

Gal is een vrouw die met haar verslaving worstelt. Ze keert huiswaarts naar de moerassen in Louisiana om er zich met haar vader te verzoenen. Gal heeft hem al een tijdje niet gezien. Daar aangekomen ontdekt ze dat hij op zijn woonboot een verontrustend geheim verbergt.

avatar van AniSter
Hele rustige en sfeervolle film die meer naar mysterie dan naar thriller neigt. Bewondering voor Rachel G. Whittle die de rol van Sarah 'speelt'.

Zeker een aparte film waarbij de aandacht niet verslapte dikke voldoende dus3*

Nee dit ging me te traag. En er gebeurde niet veel. Lost Bayou raakte mij zeker kwijt. En ik anderhalf uur van mn leven die ik nooit meer terug krijg.