Cek Toko Sebelah (2016)

Indonesië
Komedie / Drama

geregisseerd door Ernest Prakasa
met Ernest Prakasa, Dion Wiyoko en Kin Wah Chew

Erwin, de gedreven tweede zoon uit een Chinees gezin, moet van zijn vader Koh A-fuk de eenmanszaak overnemen. Zijn oudere broer Yohan vindt hem niet capabel genoeg voor dit werk. De spanning tussen de broers zorgt ervoor dat er allerlei oude koeien uit de sloot worden gehaald, waaronder de offers die hun moeder voor het gezin heeft gedaan en het historisch uitwissen van etnische Chinezen.