Sidney & Friends (2018)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Tristan Aitchison
met de stemmen van Michael Daviot, Awuor Onyango en Charles Ouda

Sidney werd geboren met een intersekse conditie. Zijn familie zegt dat Sidney bezeten is door demonen, demonen die ervoor zorgen dat hij een man wil worden. Wanneer zijn familie hem zelfs probeert te vermoorden, vlucht Sidney naar Nairobi waar hij een groep transgender-vrienden ontmoet. Samen bestrijden ze genderdiscriminatie en ontdekken ze het leven, eigenwaarde en de liefde.