Como Matar a un Esposo Muerto (2017)

Alternatieve titel: How to Murder a Dead Husband

Mexico

geregisseerd door Joel Núñez Arocha en Conrado Martinez
met Marcela Alvarez, Mara Escalante en Mario Escalante

Carolina is getrouwd met Germán. Ze besluit een eind te maken aan het bedrog van haar man. Nadat ze hem met haar nieuwe geliefde heeft verrast, besluit ze hem te verlaten, maar nu heeft Germán haar dochters meegenomen en alles waar ze van houdt. Germán sterft, maar hij had een laatste verrassing in petto en zal zelfs na de dood doorgaan met het kwellen van Carolina.