Prince, Son and Heir: Charles at 70 (2018)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door John Bridcut
met Prince Charles, Camilla Parker-Bowles en Queen Elizabeth II

Ter ere van de zeventigste verjaardag van prins Charles heeft filmmaker John Bridcut twaalf maanden exclusieve toegang tot de prins gehad, zowel op het werk als achter de schermen, in binnen- en buitenland. Hij spreekt met degenen die hem het beste kennen, zoals zijn vrouw Camilla, de hertogin van Cornwall. Maar ook zijn zonen, prins William en prins Harry komen aan het woord. Tegen de tijd dat ZKH de Prins van Wales in november zijn zeventigste verjaardag bereikt, zal hij meer dan vijftig jaar betrokken zijn bij publieke aangelegenheden, voorstander van kwesties die vroeger onbekend waren, maar nu mainstream zijn, zoals opwarming van de aarde en kansen voor jongeren.